O nas / Aktualności

Muzyczne wiaty AMS dla marek Desperados i Deezer

W styczniu b.r. na nośnikach należących do AMS można obejrzeć dwie niestandardowe kampanie z wykorzystaniem boxów muzycznych. W kampanii Desperados – marki piwa należącej do Grupy Żywiec – można w wiatach przystankowych posłuchać muzyki odpowiadającej plakatowi, który jest w nich wywieszony. Z kolei w kampanii marki Deezer od połowy stycznia można posłuchać w wiatach największych hitów ostatnich czasów.

 

W kampanii Desperados w wiatach przystankowych zostały zainstalowane plakaty z trzema motywami miast oraz boxy z typową dla nich muzyką. W wiacie z motywem Rio de Janeiro można po wpięciu słuchawek posłuchać muzyki karnawałowej, z motywem Londynu – rocka, a z motywem Nowego Jorku – muzyki klubowej. Desperados reklamuje w ten nietypowy sposób konkurs, w którym można wygrać udział w imprezach organizowanych w Rio de Janeiro, Londynie i Nowym Jorku oraz imprezowe zestawy piwa. Kampania obejmuje swym zasięgiem 6 głównych polskich miast i potrwa do końca stycznia 2013 roku. Desperados po raz pierwszy wykorzystał muzyczne wiaty na tak szeroką skalę.

 

Natomiast 16 stycznia 2013 r.  startuje kampania z wykorzystaniem boxów muzycznych zainstalowanych w wiatach przystankowych AMS dla marki Deezer (Orange) – serwisu muzycznego z ponad 20 mln licencjonowanych utworów i dostępem do stacji radiowych. W wiatach będzie można posłuchać największych hitów ostatnich czasów.

 

– Muzyczne wiaty świetnie nadają się do takich kampanii – wzmacniają przekaz i zapadają w pamięć. Wystarczy wpiąć własne słuchawki do urządzenia zainstalowanego na wiacie przystankowej, aby posłuchać muzyki. – mówi Anna Sobczyk, Product Manager w AMS odpowiedzialna za kampanie niestandardowe.

 

Muzyczne wiaty to nowa rozwiązanie. Wychodzi naprzeciw sugestiom pasażerów, aby muzyka nie przeszkadzała innym, stąd słuchanie utworów przez własne słuchawki.

 

Produkcja i realizacja kampanii: AMS.