Kampania potrwa do połowy maja br. Kreację przygotowała agencja DDB, a media zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.
– Od kilku lat obserwujemy wzrost zainteresowania zleceniodawców niestandardowymi elementami w kampaniach outdoorowych. Jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie, realizowaliśmy wiele spektakularnych pomysłów dla naszych klientów: parujące filiżanki na backlightach, trawę rosnącą w wiacie i wiele innych. Ta kampania wyróżnia się dużą intensywnością – elementy niestandardowe pojawią się w miastach, których mieszkańcy nie mieli jeszcze okazji zetknąć się z tą niecodzienną formą reklamy – komentuje Anna Sobczyk, manager projektów niestandardowych AMS, która 18 kwietnia wygłosi prezentację: „Niestandardowe rozwiązania OOH – paleta możliwości” w ramach konferencji „Ambient media i niestandardowy out-of-home”, Centrum Finansowe, Warszawa ul. Puławska 15.