Kampania została sprofilowana przy pomocy narzędzia informatyczno-plannerskiego TOProfiler. Przy współpracy z organizatorami starannie wybrano target zdefiniowany przede wszystkim w terminach aktywności grupy celowej: kampania jest skierowana do ludzi aktywnie spędzających czas poza domem, interesujących się sportem, rekreacją, uczestników wydarzeń rozrywkowych, o wyższych niż przeciętne dochodach.
Aby podkreślić rosnący prestiż Warszawy jako organizatora międzynarodowych imprez sportowych wybrano dodatkowo także miejsca odwiedzane przez przyjezdnych i turystów oraz okolice najważniejszych urzędów.
„Profilowanie kampanii pod precyzyjnie i indywidualnie dobrane miejsca koncentracji grupy celowej to wyjątkowa możliwość zwiększenia prawdopodobieństwa, że przekaz trafi do właściwego odbiorcy. Takie narzędzie jest konieczne przy planowaniu, szczególnie w kontekście nieustannie zmieniającej się infrastruktury miasta – komentuje Marta Grelowska, Prezes Zarządu G&G Brand Consulting – agencji współorganizującej Mistrzostwa”.