O nas / Aktualności

Na przystankach AMS jak w Multikinie

W wyjątkowej kampanii wizerunkowej Multikina trwającej od stycznia do lutego br. wykorzystano ponad 100 citylightów AMS z 7 różnymi motywami w charakterystycznej różowej kolorystyce, 8 autobusów i 3 niestandardowe wiaty w centrum Warszawy. W wiatach zdemontowano standardowe ławki i zamiast nich wstawiono komfortowe fotele kinowe, tak aby pasażerowie wyobrazili sobie, jak miło byłoby posiedzieć przed dużym ekranem.

– Jest tak elegancko i wygodnie, że nie chce się wstawać – zwierzała się Gazecie Stołecznej warszawianka, pani Jadzia. Przystanki oklejono w całości, łącznie z dachami, a napisy na poszczególnych plakatach układają się w tekst: „Ale miło tak postać w ładnej okolicy. Dookoła mili ludzie. Możesz sobie coś przemyśleć. I poćwiczyć cierpliwość. Tylko nogi trochę bolą. Idź do kina Multikino”. 


Kampania od początku wzbudziła wiele emocji i spotkała się zainteresowaniem mieszkańców Warszawy. Kreację przygotowała agencja Take Five, która zdobyła budżet Multikina w wyniku przetargu w połowie 2006 roku, a media outdoorowe zaplanował dom mediowy Starcom.