O nas / Aktualności

Galeria Kaskada rozkwita na wiosnę na cityscrollach AMS

2 kwietnia 2013 r. rozpoczęła się niestandardowa kampania na nośnikach AMS. Tym razem w kampanii zostały zaaranżowane całe konstrukcje cityscrolli. Jest to pierwsza taka realizacja w Polsce.

Hasło kampanii szczecińskiej Galerii Kaskada brzmi „Rozkwitnij na wiosnę”. Motywem reklamowym jest tulipan, którego łodyga znajduje się na nodze cityscrolla, a kwiat na przewijanych ekranach. W ten sposób został uzyskany efekt rozkwitającego tulipana.

Kampania potrwa do końca kwietnia b.r. w Szczecinie. Pomysłodawcą koncepcji jest AMS. Za stronę kreatywną odpowiada Dom Marki Max von Jastrov.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK