O nas / Aktualności

„Żywe” billboardy w promocji Rigipsu

Na krzesłach przymocowanych do billboardów zasiedli w piątek (12 września) żywi modele – w taki niestandardowy sposób, w trzech punktach Warszawy oraz dodatkowo w Krakowie i Wrocławiu, promowano ściany gipsowo-kartonowe Rigips. W kampanii wykorzystano specjalnie zaaranżowane nośniki AMS.

Akcja rozpoczęła się o godzinie 7 rano i trwała do godziny 18. Niezwykłe billboardy można było zobaczyć w trzech miejscach stolicy: przy skrzyżowaniu ulic Górczewskiej i Prymasa Tysiąclecia, przy skrzyżowaniu Alei Solidarności, Karolkowej i Towarowej oraz przy centrum handlowym M1 w Jankach. W Krakowie „żywy” billboard pojawił się przy skrzyżowaniu ulic: Nowohuckiej i Pana Tadeusza, zaś we Wrocławiu – u zbiegu ulic: Kozanowskiej i Pilczyckiej.

Do billboardów o formacie 6×3 przymocowano płyty gipsowo-kartonowe Rigips wraz z profilami. Do nich zaś – przy użyciu specjalnych konstrukcji – przytwierdzono krzesła, na których przez cały dzień siedzieli modele.

„Żywy” billboard to część kampanii ścian gipsowo – kartonowych Rigips. Jej zadaniem jest podkreślenie wytrzymałości i niezawodności konstrukcji tej marki. Kampania w głównej mierze skierowana jest do firm wykonawczych, a także do firm dystrybucyjnych, inwestorów i architektów. – Chcemy podkreślić wytrzymałość naszych systemów – mówi Agnieszka Kańkowska, Brand Devlopment & PR Manager Rigips. – W kampanii systemy suchej zabudowy Rigips przechodzą zaskakujące „testy” wytrzymałości. „Niezawodność jakiej się nie spodziewałeś” – to obietnica, jaką składamy w naszej kampanii. Chcemy przekonać naszych odbiorców, że dajemy im pewność, bezpieczeństwo, spokój, bo jako jedyni udzielamy Bezterminowej Gwarancji na nasze systemy – dodaje Agnieszka Kańkowska.

Kampania rozpoczęła się 1 września i potrwa do końca października. Na razie działania koncentrują się na prasie, radiu i internecie. W październiku dołączy do nich outdoor i telewizja.

Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją wszelkich wykorzystywanych materiałów reklamowych zajęła się agencja reklamowa MARTIS. Media zakupił dom mediowy Maxus Global oraz częściowo także bezpośrednio Rigips.