Powierzchnie reklamowe w 81 wiatach przystankowych w Gdańsku poszerzą ofertę handlową AMS. Tym samym firma przejmie część powierzchni użytkowanych dotychczas przez Clear Channel Polska – to efekt umowy, która zostanie podpisana z władzami miasta.
– To dla nas bardzo dobra wiadomość – komentuje Marek Kuzaka, wiceprezes AMS – umowa z miastem ma obowiązywać do końca 2012 roku, teraz czekamy na sfinalizowanie rozmów i jej podpisanie.
AMS zaoferował najkorzystniejsze warunki dzierżawy. Większość wiat firma przejmie w użytkowanie 1 marca 2008 r., kilkanaście pozostałych – 1 kwietnia. Są to bardzo atrakcyjne lokalizacje – przy głównych ciągach komunikacyjnych.
Część lokalizacji jest nowa, w części funkcjonowały już wiaty miejskie typu promest, użytkowane i utrzymywane dotychczas przez firmę Clear Channel Polska. Na mocy umowy AMS zyska także prawo do montowania w wiatach dodatkowych paneli citylightowych.
Obecnie AMS dysponuje w Gdańsku 626 powierzchniami reklamowymi na citylightach.