Sekwencję trzech billboardów AMS tworzących jeden spójny przekaz wykorzystuje w niestandardowej kampanii filmu „Mała wielka miłość” firma ITI Cinema. Przekaz wzmacniają plakaty umieszczone na backlightach i citylightach AMS.
W wielu punktach Warszawy, na trzech sąsiadujących ze sobą billboardach można zobaczyć plakaty ze zdjęciami odtwórców głównych ról – Agnieszki Grochowskiej i Joshuy Leonarda.
– „Mała wielka miłość” to komedia z amerykańsko-polską obsadą. W filmie spotykają się dwie osoby z różnych krajów: ona – skromna studentka z Warszawy; on – młody prawnik z Los Angeles. Wspaniałe zdjęcia realizowane w Polsce i za oceanem, muzyka, wreszcie zabawne dialogi będące często grą słów dwóch języków są kwintesencją nowego pomysłu na kino w naszym kraju. Podkreśla to również hasło: „Międzykontynentalna komedia o miłości”. Promujemy film, który nie jest jednorodnym obrazem amerykańskiej czy polskiej mentalności, kultury czy humoru. Jest dziełem popkultury, które pokazuje spotykanie się dwóch światów. Stąd pomysł na wykorzystanie sekwencji billboardów, które dzielą i łączą dwa filmowe światy – mówi Beata Olak-Bereza, kierownik artystyczny ITI Cinema.
Kampania ITI Cinema to kolejny przykład niestandardowej realizacji na nośnikach AMS. – W niestandardowych kampaniach dla naszych klientów wielokrotnie stosowaliśmy sekwencję następujących po sobie billboardów budujących jedną kreację. Dzięki oryginalnej formie przekazu, zawsze wzbudzały duże zainteresowanie. Mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Kampania filmu „Mała wielka miłość” potrwa w Warszawie do końca lutego. Oprócz sekwencji billboardów, wykorzystano w niej także backlighty 8×4 i citylighty. Kreację przygotowało ITI Cinema, media zakupiła agencja mediowa Creatio. Film wchodzi do kin 29 lutego.