Na pierwszy rzut oka plakat wygląda jak reklama bielizny. Jednak po wnikliwym obejrzeniu okazuje się, że w miejscu jednej piersi jest dziura. Obok niej umieszczono hasło: „Badaj zanim dotknie Cię brak piersi”. Kampanię zleciła Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”. Billboard z niestandardową kreacją można zobaczyć do końca marca przy ul. Czerniakowskiej w Warszawie.
Kampania Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” to kolejny przykład niestandardowej realizacji na nośnikach AMS. – Wspólnie z Federacją mamy nadzieję, że przekaz trafi do wyobraźni kobiet i zachęci je do działania – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Federacja Stowarzyszeń „Amazonki” to organizacja pozarządowa działająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi. Reprezentuje ich interesy, a także pomaga w powrocie do normalnego życia. Swoimi działaniami stwarza warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu chorych i zaznajamia społeczeństwo oraz instytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi. Federacja skupia 160 Klubów z całej Polski; jest członkiem międzynarodowych organizacji: „Reach to Recovery” oraz Europejskiej Koalicji pacjentów z Chorobami Nowotworowymi.
Niestandardową kreację kampanii „bRAK PIERSI” przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Media zakupił dom mediowy MPG Media Planning.
AMS realizuje wiele niestandardowych kampanii outdoorowych. Dzięki najszerszemu na rynku portfolio nośników, na życzenie klientów przygotowywał już m.in. elementy wystające 2d i 3d na różnych typach nośników, niecodzienne aranżacje wnętrza wiat, instalacje MP3, efekt druku trójwymiarowego, efekt day&night, pary i ciągi billboardów oraz wiele innych.