Po raz pierwszy w Polsce w niestandardowej kampanii na wiatach przystankowych AMS zastosowano pulsujące plakaty. To główny element, rozpoczynającej się 1 lutego 2008 r., walentynkowej promocji marki I Love Milka przygotowanej przez firmę Kraft Foods Polska.
Niespotykana dotąd w Polsce ekspozycja potrwa przez dwa tygodnie. Na 100 citylightach AMS, spośród 400 wykorzystanych w kampanii, po raz pierwszy w Polsce zastosowano nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Charakterystyczne dla marki Milka serce umieszczone w centralnym punkcie plakatu pulsuje światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny i dając w ten sposób efekt animacji. Kampanię zobaczą mieszkańcy: Krakowa, Poznania, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia.
– Rynek reklamy zewnętrznej dynamicznie rośnie, co pokazuje, że coraz więcej firm dostrzega zalety tej formy reklamy. Dla nas oznacza to jedno: aby skutecznie dotrzeć do naszych konsumentów musimy się wyróżnić. W związku z tym ciągle poszukujemy sposobów na zaskoczenie odbiorców i pozostanie w ich pamięci jak najdłużej – mówi Agnieszka Rzewuska-Paca, Product Manager Milka w firmie Kraft Foods Polska.
To kolejna już kampania marki I Love Milka na nośnikach AMS. – Znając klienta, jego oczekiwania i cele, łatwiej mogliśmy zaproponować niecodzienne działania – komentuje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS. – Tak jest w tym przypadku – w kampanii I Love Milka wykorzystaliśmy niespotykane dotychczas na polskim rynku rozwiązanie techniczne.
Kreację niestandardowej kampanii przygotowała Grupa Ogilvy66, za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania w internecie – Starcom Next.
AMS realizuje wiele niestandardowych kampanii outdoorowych. Dzięki najszerszemu na rynku portfolio nośników na życzenie klientów przygotowywał już m.in. elementy wystające 2d i 3d na różnych typach nośników, niecodzienne aranżacje wnętrza wiat, instalacje MP3, efekt druku trójwymiarowego, efekt day&night, pary i ciągi billboardów oraz wiele innych.
Najnowsza kampania marki I Love Milka na nośnikach reklamy zewnętrznej zostanie wsparta spotami w telewizji oraz kinach, a także działaniami w internecie. W Multikinie w całej Polsce będzie prowadzona także promocja dla konsumentów – pierwsze 200 osób, które 14 lutego po 18:00 przyjdą do kina z opakowaniem pralin I Love Milka 125g, 150g lub 230g albo z 3 opakowaniami I love Milka 50 g, otrzyma wejściówkę dla dwóch osób na dowolny seans emitowany w Walentynki. Promocja będzie komunikowana w internecie oraz w sieci kin Multikino.