Na początku maja AMS rozpocznie montaż pierwszych testowych ekranów CityINFOtv – specjalnej telewizji dedykowanej pasażerom i prezentowanej na ekranach zamontowanych w wagonach warszawskiego metra. – To początek nowego rozdziału w komunikacji Out-of-Home – mówi Piotr Parnowski, prezes AMS.
Na 19-calowych ekranach LCD umieszczonych w wagonach pasażerowie zobaczą: wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe i rozrywkowe, a także treści reklamowe. Zakończona właśnie procedura certyfikacji umożliwia rozpoczęcie montażu.
Uruchomienie CityINFOtv jest konsekwencją wygranego przez AMS przetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. – Przetarg rozstrzygnięto w listopadzie, a my już montujemy pierwsze testowe ekrany – podkreśla Piotr Parnowski.
CityINFOtv to zupełnie nowy kanał komunikacji. W Polsce, w segmencie Out-of-Home obecne były dotychczas wyłącznie nośniki tradycyjne z grup: outdoor, indoor i ambient.
Uruchomienie CityINFOtv oznacza wprowadzenie na rynek cyfrowej komunikacji Out-of-Home. I to komunikacji wykraczającej poza tzw. digital signage (cyfrowe systemy komunikacji reklamowej), bo oferującej nie tylko reklamę, ale także treści redakcyjne.