Citylighty AMS zapakowane w torebkę z daniem Gorący Kubek to niestandardowy sposób firmy Unilever na promocję nowego smaku zupy wprowadzanego właśnie do sprzedaży. Wyjątkową kampanię Krupniku z grzankami Knorr mogą zobaczyć mieszkańcy ośmiu największych miast.
Specjalnie na potrzeby akcji, 50 wolnostojących citylightów AMS opakowano w torebki. Ten niestandardowy format został wykorzystany już wcześniej do promocji nowych Zup Knorr na rynku węgierskim. – W związku, z tym, iż spotkał się tam z dużym zainteresowaniem, postanowiliśmy przenieść go również do Polski – mówi Wojciech Tomczak, rzecznik Unilevera.
Kampania Knorr potrwa przez cały październik. Opakowane w torebki citylighty pojawiły się na ulicach: Krakowa, Łodzi, Poznania, Szczecina, Warszawy i Wrocławia, a także na Śląsku i w Trójmieście. To kolejna niestandardowa kampania realizowana na nośnikach AMS. – Cieszy nas, że możemy dostarczać klientom sprawdzonych rozwiązań do przeprowadzania spektakularnych działań reklamowych. Obecnej kampanii Knorr trudno nie zauważyć – wykorzystując subtelne środki osiąga niezwykły efekt – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Kreację kampanii przygotowała agencja Edda, a media zakupił dom mediowy PHD.