Pulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nową Coca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez cały październik, poprzedza premierę nowego, długo oczekiwanego filmu z serii o przygodach Jamesa Bonda.
W kampanii Coca-Coli Zero, która wystartowała 1 października, wykorzystano 400 citylightów AMS. Na stu nośnikach zamontowano plakaty wykorzystujące nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Na plakatach znajdują się diody, które pulsują światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny i przykuwając w ten sposób uwagę animacją.
Szymon Michalik, Brand Manager Coca-Cola Zero podkreśla, że ze względu na specyfikę grupy celowej outdoor jest bardzo ważnym medium w kampaniach Coke Zero. – Doceniliśmy jego potencjał w kampanii wprowadzającej, teraz na citylightach pojawimy się z komunikatem promocyjnym. Chcemy dotrzeć do młodych mężczyzn, mieszkańców największych polskich miast. Szukaliśmy niekonwencjonalnych rozwiązań mediowych, aby podkreślić innowacyjność i bezkompromisowość marki.
Niestandardową kampanię Coke Zero zobaczą mieszkańcy Warszawy, Poznania, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.
To kolejna – po wiosennej I Love Milka i wrześniowej BZ WBK – kampania na nośnikach AMS, wykorzystująca efekt elektroluminescencji. – Mamy nadzieję, że to rozwiązanie jeszcze skuteczniej podkreśla wyjątkowy charakter produktu – komentuje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Kreację niestandardowej kampanii przygotował Publicis, za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.