Od 1 stycznia 2008 r. w pionie sprzedaży AMS funkcjonuje dział współpracy z centrami handlowymi, który obsługuje klientów z branży sprzedażowej. W kompetencjach pracowników nowego działu jest zarówno obsługa inwestycyjna, jak i planersko – sprzedażowa.
– Zdecydowaliśmy się na zmianę struktury, żeby lepiej obsługiwać naszych klientów. Nowy dział będzie współpracować z centrami i sieciami handlowymi, galeriami, sklepami wielobranżowymi itp. Formuła pracy nowego działu zakłada zwiększenie kompetencji zespołu i dążenie do obsługi full-serwisowej – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.
Dyrektorem działu została Małgorzata Czechowska, dotychczas pełniąca funkcję dyrektora działu sprzedaży bezpośredniej. Działem sprzedaży bezpośredniej będzie kierował Zbigniew Kaczmarek, dotychczasowy wicedyrektor tego działu. Jego zastępcą została Elżbieta Brzuszkiewicz, dotychczas account manager.
AMS współpracuje m.in. z: Castoramą, Media Markt, Intemarche i Liroy Merlin.