Nowe nośniki zostały usytuowane w najlepszych punktach Warszawy – w byłej gminie centrum. „O atrakcyjności lokalizacji może świadczyć fakt, że powyższa akcja odbiła się szerokim echem wśród firm reklamy zewnętrznej. Jedna z firm uzyskała nawet potwierdzenie w stosownych Urzędach, że AMS spełnił wszystkie wymagania formalne związane z wykonanymi inwestycjami” – skomentował Maciej Garczyński, dyrektor regionu Warszawa.
Nośniki typu backlight należą do najbardziej ekskluzywnych na rynku reklamy zewnętrznej, zarówno pod względem usytuowania – najbliżej głównych ciągów komunikacyjnych – jak i jakości ekspozycji. Podświetlane od wewnątrz powierzchnie atrakcyjnie prezentują się zarówno w dzień, jak i w nocy. Wysoką estetykę ekspozycji zapewnia wykorzystanie plakatu winylowego. Materiał ten gwarantuje nawet wielomiesięczną, wysokiej jakości ekspozycję oraz umożliwia rotację plakatów, czyli ich przewieszanie w ramach systemu celem zwiększenia zasięgu kampanii reklamowej.
Tym sposobem sieć backlightów 6×3 AMSu liczy obecnie 833 powierzchnie. Jest to jedyny ogólnopolski system powierzchni typu backlight. Jest on systematycznie rozwijany. W grudniu AMS zakupił sieć backlightów od firmy Rainbows zlokalizowanych w najlepszych lokalizacjach stolicy. Oprócz systemu wielkoformatowych nośników typu backlight firma AMS posiada sieć billboardów, citylightów, oraz sieć paneli małoformatowych zlokalizowanych na stacjach benzynowych.