AMS, Ströer oraz Clear Channel Poland niniejszym informują, iż w dniu 3 czerwca 2003 roku, CCP przyłączyła się do podpisanego przez AMS i Ströer, w dniu 30 kwietnia 2003 roku, listu intencyjnego wyrażającego porozumienie stron, odnośnie prowadzenia prac nad stworzeniem wspólnego standardu badań reklamy zewnętrznej w Polsce („List Intencyjny”).
Już od początku maja 2003 roku, AMS i Ströer prowadzą wspólne prace nad ustaleniem jednolitego standardu badawczego reklamy zewnętrznej, który ma być efektem integracji badań prowadzonych w ramach spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej Sp. z o.o. oraz badań prowadzonych metodą OSCAR w oparciu o niemiecki instytut badawczy Oscar Service GmbH. Od początku, intencją AMS i Ströer było skupienie wokół idei jednolitego standardu badań również innych firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Celowość i postęp prowadzonych prac nad integracją badań zaowocowały przystąpieniem CCP do Listu Intencyjnego. W ten sposób CCP rozpoczyna aktywną współpracę nad opracowaniem wspólnego standardu badań.
Wszystkie Strony Listu Intencyjnego wierzą, że prace prowadzone przez wspólny zespół fachowców z firm reklamy zewnętrznej wspierany przez przedstawicieli instytutu badawczego SMG/KRC Poland SA zakończą się wypracowaniem, od dawna oczekiwanego przez rynek, jednolitego standardu badań reklamy zewnętrznej.