Pierwszego października 2003 r. firma reklamy zewnętrznej AMS SA podpisała umowę zakupu udziałów w spółce Media System, dysponującej blisko 100 powierzchniami na konstrukcjach typu backlight 6x3m zlokalizowanymi w Warszawie.
Udziały w spółce zostały przejęte od niemieckiej firmy Deutsche Städte Medien, Europlakat International, którego najważniejszym udziałowcem jest JCDecaux, oraz trzech osób fizycznych. Tym samym AMS wzmocnił pozycję lidera w segmencie wysokojakościowych nośników typu backlight 6×3 m. Finalizacja zakupu oznacza objęcie przez AMS prawie 100% udziałów w tym segmencie rynku z 948 powierzchniami w Polsce, w tym 345 powierzchniami ekspozycyjnymi w Warszawie.
Nośniki typu backlight należą do najbardziej ekskluzywnych na rynku reklamy zewnętrznej, zarówno pod względem usytuowania – najbliżej głównych ciągów komunikacyjnych – jak i jakości ekspozycji. Podświetlane od wewnątrz powierzchnie atrakcyjnie prezentują się zarówno w dzień, jak i w nocy. Wysoką estetykę ekspozycji zapewnia wykorzystanie plakatu winylowego. Materiał ten gwarantuje nawet wielomiesięczną, wysokiej jakości ekspozycję oraz umożliwia rotację plakatów, czyli ich przewieszanie w ramach systemu celem zwiększenia zasięgu kampanii reklamowej.