Firma reklamy zewnętrznej AMS rozszerzyła monitoring wiat przystankowych na kolejne miasta – Kraków i aglomerację śląską. Stałą ochroną zapewnianą przez firmę „Juwentus” są już objęte 524 wiaty w Warszawie.
Celem całodobowego monitoringu jest zapobieganie niszczeniu wiat, kradzieżom ich elementów oraz nielegalnemu naklejaniu ulotek. „Mamy nadzieję, że akcja prowadzona w całej aglomeracji śląskiej odniesie podobny sukces, jaki miał miejsce w Warszawie. Dzięki programowi „czystość wiat” został poprawiony porządek w obrębie wiat przystankowych, co wpłynęło też na większe bezpieczeństwo pasażerów” – mówi Andrzej Jurczyński, dyrektor regionu Śląsk AMS SA.
Akcja „czystość wiat” jest elementem programu porządkowania systemu nośników zakładającego nie tylko poprawę estetyki i czystości wiat przystankowych, ale i poprawę jakości wszystkich sieci AMSu, m.in. w zakresie modernizacji technicznej billboardów i ich identyfikacji wizualnej.
Realizacja całego programu jest przeprowadzana etapami, rozłożonymi na cały 2003 rok.