Na potrzeby kampanii została użyta telewizja oraz nośniki typu backlight firmy AMS SA. Tablice te należą do najbardziej ekskluzywnych na rynku reklamy zewnętrznej. Do kampanii zostały wybrane podświetlane, wolnostojące nośniki o formacie 6 x 3 m usytuowane w pasie drogowym.
Kampania outdoorowa potrwa przez 1 miesiąc w 8 głównych miastach Polski (Warszawa, Katowice wraz z aglomeracją, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin, Trójmiasto). W celu zwiększenia zasięgu kampanii outdoorowej po 2 tygodniach nastąpi rotacja lokalizacji w ramach tej samej ilości miast.
Kampania połączona z akcjami w punkcie sprzedaży potrwa do końca marca. Zakupu mediów na potrzeby całej kampanii dokonała agencja reklamowa Universal McCann.
Coca-Cola light jest obecna na rynku od 21 lat. W USA produkt pojawił się jako Diet Coke w 1982 roku. Od 1986 był już dostępny w 61 krajach, a do Polski trafił w 1993 roku, jedenaście lat po amerykańskiej premierze. Obecnie sprzedawany jest już w 146 krajach – w 103 jako Diet Coke, w 43 jako Coca-Cola light.