20 sierpnia br. Unilever rozpoczął kampanię reklamową środków do prania Surf na ekranach bankomatów Planet Cash, których AMS jest operatorem. Kampania potrwa dwa tygodnie i obejmie zasięgiem całą Polskę.
Reklama promująca nową tropikalną wersję środków do prania Surf pojawiła się na ekranach powitalnych ponad 2 tys. bankomatów Planet Cash i ma szansę dotrzeć do mieszkańców 533 miast.
– Cieszymy się, że producent środków do prania Surf wybrał naszą unikatową ofertę reklamy na ekranach bankomatów. Rozwiązanie to pozwala na dotarcie z reklamą tam, gdzie nie dociera klasyczny outdoor i inne formy reklamy. Oferta bankomatowa to również atrakcyjne pakiety handlowe i geotargetowanie – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH.
Surf Hawaiian Dream to linia detergentów Surf, które można z powodzeniem stosować zarówno do prania białych, jak i kolorowych tkanin. Kampania na ekranach bankomatów jest częścią multiformatowej, ogólnopolskiej kampanii Unilever. Oferta reklamy na ekranach bankomatów swoim zasięgiem obejmuje 536 miast, w tym punkty sieci handlowych oraz stacje metra i lotnisko Chopina w Warszawie – gdzie Planet Cash ma wyłączność.