AMS i IMAGINE przygotowały zintegrowaną kampanię dla największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów gier komputerowych. Działania obejmują grę miejską, współpracę z influencerami, akcje w mediach społecznościowych, a także konkursy. Dopełnia je ogólnopolska kampania prowadzona na nośnikach AMS.
Kampania Poznań Game Arena rozpocznie się 17 września br. grą miejską odbywającą się równocześnie w 21 miastach Polski, m.in. na Śląsku, we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Warszawie. Działania te będą bazą dla akcji online, które zaangażują użytkowników bezpośrednio na www.pgatusiegra.pl oraz w mediach społecznościowych – na Instagramie, Facebooku i YouTube.
W najbliższy weekend rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH zachęcająca do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania są cenne nagrody dla graczy oraz 99 biletów na targi Poznań Game Arena odbywające się w dniach 12-14 października br.
Dodatkowym elementem kampanii jest współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich influencerów gamingowych związanym z League of Legends – grą, której finały rozgrywek w ramach Electronic Sports League odbędą się podczas poznańskich targów. Akcję skupioną wokół tej współpracy będzie wspierała kampania reklamowa na Facebooku oraz na platformie YouTube.
Inicjatorem projektu jest firma AMS, a autorem koncepcji gry miejskiej i kampanii online – agencja IMAGINE.
– Zależało nam na tym, aby stworzyć kampanię, która efektywnie łączyłaby ze sobą światy offline i online. Miasto jest naszym naturalnym środowiskiem działania, stąd pomysł na grę miejską. Mamy nadzieję, że będzie to dobra forma zabawy dla tej grupy odbiorców – mówi Robert Bartoszcze, Digital Manager w AMS.
– Chcieliśmy dać możliwość zaangażowania się graczom w całej Polsce. To dlatego gra miejska odbywa się aż w 21 miastach. PGA to impreza, która gromadzi ponad 70 tys. ludzi, więc musieliśmy się zmierzyć z formatem na światowym poziomie – tłumaczy Wojciech Daniłowicz, CTO w IMAGINE.
Podczas Poznań Game Arena będzie można obejrzeć przedpremierowe pokazy gier i rywalizację e-sportowców, zobaczyć najnowsze akcesoria i hardware, wziąć udział w konkursach Cosplay, panelach dyskusyjnych i spotkaniach z twórcami gier światowego formatu oraz YouTuberami.
Organizatorem Poznań Game Arena są Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Sponsorem głównym Poznań Game Arena jest Sprite.
O imprezie:
Poznań Game Arena – to największe w Polsce i Europie Środkowej targi gier komputerowych i rozrywki multimedialnej, organizowane zarówno dla branży, jak i indywidualnych zwiedzających. PGA mają już ponad 10-letnią historię, zbudowaną z ponad 370 000 polskimi i zagranicznymi fanami sprzętu, produkcji i multimediów gamingowych. To nie tylko targi, ale również mnóstwo imprez towarzyszących Turnieje eSportowe, ESL, Game Industry Conference, Mediations Biennale, Cosplay, Gwiazdy Twitch i YouTube, Koncert Muzyki Epickiej, Indie Games Arena, Stars4Fans, Premiery gier i sprzętu, Free Gaming Arena. Więcej informacji na www.gamearena.pl.