AMS wprowadził nową wersję narzędzia AMS City Tracker umożliwiającego prezentację zasięgu nośników autobusowych i wizualizację oferty City Transport.
W nowej wersji AMS City Tracker można zapoznać się z parametrami mediowymi kampanii takimi, jak: zasięg 1+, zasięg 3+ oraz średnia liczba kontaktów na jednego widza, obejrzeć zdjęcia autobusów ze wszystkich miast objętych ofertą oraz sprawdzić zasięg geograficzny poszczególnych zajezdni autobusowych.
– AMS od kilku lat z sukcesem realizuje ideę smart OOH. Jej ważną częścią jest rozwój narzędzi ułatwiających pracę z naszą ofertą – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH. – AMS City Tracker z sukcesem zadebiutował ponad rok temu. Teraz zyskał nowe funkcjonalności, w których uwzględniliśmy pomysły naszych klientów zgłoszone w pierwszym roku działania tego narzędzia – dodaje Arkadiusz Gawlak.
Autobusy i tramwaje są najbardziej popularnymi miejskimi środkami transportu. Reklama na autobusach daje unikalną możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników ruchu – kierowców, pasażerów, przechodniów. Zapewnia także obecność w częściach miasta trudno dostępnych dla innych form reklamy.
Poznaj AMS City Tracker 2.0: https://youtu.be/fou9PuQT8ZE