– Reklama na bankomatach zapewnia świetny kontakt z odbiorcą. W trakcie realizacji transakcji użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą reklamową emitowaną przez AMS – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS. – Polska bankowość elektroniczna jest na najwyższym światowym poziomie, ale nadal 60% ogólnej wartości transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart płatniczych to transakcje gotówkowe – najczęściej wypłaty z bankomatów. Dzięki temu będziemy mogli dotrzeć z przekazami reklamowymi do bardzo szerokiej grupy odbiorców – dodaje Gawlak.
Oferta reklamy na ekranach bankomatów AMS to ponad 2,3 tys. bankomatów Planet Cash, w których odbywa się ponad 7 mln transakcji miesięcznie. Bankomaty zlokalizowane są w 536 miejscowościach m.in. na dworcach kolejowych i lotniskach, stacjach metra, w galeriach oraz centrach i punktach handlowych, w tym w największych sieciach sklepów. Z darmowych wypłat w tej sieci bankomatów ma możliwość skorzystać 28 mln klientów.