W drugim kwartale 2018 r. klienci AMS otrzymają informacje o strukturze nośników biorących udział w kampanii według przedziałów GRP. To wynik zakończenia głównego etapu prac nad badaniami widowni reklamy zewnętrznej pod nazwą Outdoor Track.
AMS przeanalizował dane z badania Outdoor Track i na tej podstawie utworzył przedziały GRP, do których zostały przyporządkowane nośniki reklamowe firmy, zbadane przez IBO w 10 aglomeracjach. W pierwszym etapie wprowadzania badań na rynek klienci otrzymają informacje o strukturze kampanii według przedziałów GRP.
– Chcieliśmy jak najszybciej podzielić się z klientami wiedzą pozyskaną z badań Outdoor Track. Rozpoczynający się rok traktujemy jako czas rozmów i konsultacji, aby jak najlepiej dostosować przyszłą ofertę do potrzeb rynku. O pełnym wpływie danych z badania na ofertę AMS – także pod względem cenowym – będzie można mówić w perspektywie 2019 r. – mówi Waldemar Kruk, pełnomocnik zarządu AMS S.A. ds. badań.
Główny etap prac projektu Outdoor Track prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. zakończył się, a udziałowcy spółki stali się właścicielami danych opisujących ich nośniki.