AMS Smart OOH
Oferta
EKO
Smart City
O nas
Kontakt
Strefa wiedzy
Blog
Produkty i rozwiązania
Ofertoteka
Widownia
Narzędzia
Specyfikacje i zasady
Cennik
BRIEF
EKO idea
EKO oferta
EKO inicjatywy
EKO korzyści
EKO nagrody
EKO certyfikaty
EKO artykuły
Idea Smart City
Trójmiasto
Kraków
Łódź
Poznań
Szczecin
Śląsk
Warszawa
Wrocław
Publikacje
Aktualności
Kim jesteśmy
Akademia Integracji
Galeria Plakatu AMS
AMS dla miast
Nagrody
Logo
Centrala
Sprzedaż
Biura regionalne
Patronaty medialne
Spółki zależne
Relacje inwestorskie
Case Studies
Raporty
Data Driven DOOH
Q&A OOH
/
Blog
#3D
#AI
#ambient
#badanie
#CASE
#DOOH
#EKO
#galeriaplakatuams
#galeriehandlowe
#indoor
#inspiracje
#kontent
#kreacja
#MoveTV
#nagroda
#outdoordziała
#plakat
#programmatic
#raport
#realtime
#retargeting
#SmartCity
#SmartOOH
#sztuka
#videoOOH
8 Wrzesień 2020
#DOOH
#galeriehandlowe
#indoor
#plakat
#sztuka
Sztuka plakatu – galeria sztuki na Digital Indoor w centrach handlowych
Plakat jako istotny element układanki reklamy Out-of-Home (OOH) potrafi być nie tylko nośnikiem informacji, ale również dziełem sztuki. Na szczęście dla nas, bo wszyscy jesteśmy odbiorcami tej formy sztuki. Wystarczy, że poruszamy się w przestrzeni publicznej.
26 Sierpień 2020
#EKO
#SmartCity
#SmartOOH
Zielono nam :) Początki naszej zielonej rewolucji
Początki naszej zielonej rewolucji na dachach przystanków to lato 2019 roku, kiedy na jednym z podwórek na warszawskiej Woli stanęła pierwsza EKO wiata AMS. Do dzisiaj służy do sąsiedzkich spotkań, gry w szachy czy kółko i krzyżyk.
16 Lipiec 2020
#CASE
#DOOH
#inspiracje
#SmartOOH
Synergia kanałów Out-of-Home kluczem do sukcesu
Zróżnicowane formy przekazu dają nie tylko możliwość opowiedzenia szerszej historii i pokazania jej z wielu perspektyw, ale także dłuższego kontaktu z atrakcyjnym spotem. Taka synergia mediów stworzy niezapomniane chwile z marką.
26 Czerwiec 2020
#CASE
#DOOH
#kontent
#nagroda
#realtime
#SendingLove – największa na świecie kampania DOOH
Gwiazdami tej kampanii byli zwykli ludzie, którzy przesyłali życzenia miłości do wybranego kraju, tworząc tym samym największą kampanię UGC, jaka kiedykolwiek zaistniała w cyfrowym OOH. W ten sposób powstała kampania niosąca pozytywny przekaz w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19.
12 Czerwiec 2020
#DOOH
#nagroda
#SmartCity
CASE: Jak wpisać się w trend smart city dostarczając usługę użyteczną dla pasażerów?
Ze zleconych przez nas badań potrzeb i motywacji użytkowników komunikacji miejskiej, które zostały przeprowadzone na reprezentatywnej grupie, wynika, że podróżującym przyświecają dwa główne cele: szybkość oraz kontrola i wiedza.
11 Październik 2019
#CASE
#DOOH
#kontent
#realtime
#SmartOOH
Digital Cityscreen w sercu miasta reaguje na bieżące wydarzenia
Gdy Olga Tokarczuk, na co dzień mieszkająca m.in. we Wrocławiu, zdobyła nagrodę Nobla w dziedzinie literatury, postanowiliśmy jej pogratulować. Do tego celu wykorzystaliśmy nasz nośnik stojący w centrum miasta – Digital Cityscreen.
28 Sierpień 2019
#CASE
#DOOH
#inspiracje
#SmartOOH
Reklama na każdą pogodę? Tak, to możliwe
Zmiana komunikatu reklamowego do pory dnia i warunków atmosferycznych to wielki atut reklamy na nośnikach digital OOH. Dzięki tym możliwościom, reklamodawcy w kreatywny sposób mogą dotrzeć do odbiorców.
15 Czerwiec 2019
#inspiracje
#kreacja
#SmartOOH
#sztuka
Obrazy Justyny Stoszek ożywione na nośnikach AMS
Dzięki światłu backlightów ożywiamy roślinne motywy w dużym formacie, a ekspozycja roślinnych plakatów w wiatach przystankowych pozwala cieszyć oczy w trakcie miejskich podróży. Prace Justyny inspirowane naturą można podziwiać na nośnikach Dynamic Backlight w całej Polsce.
5
/
6