Motywem przewodnim naszych działań w tym roku były trendy digital i eko.
Udało nam się zrealizować wiele wspaniałych i ważnych inicjatyw. I akcentem eko kończymy 2020 rok.
Na plakacie autorstwa artystki Justyny Stoszek, zwierzęta patrzą w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty.
Moja psina jest już wiekowa, mieszkamy blisko dużych lasów i rezerwatów. W tym roku boję się o nią jeszcze bardziej. Mam też świadomość jak dużo dzikich zwierząt żyje blisko mnie. Dlatego postanowiłam, że pójdę do sąsiadów z prośbą, by w tym roku nie strzelali w Sylwestra… – dodaje Justyna.
Świetlny spektakl prezentowany na Dynamic Backlight AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
W kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy GIF.
W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.
– Warto zwrócić uwagę na naszych braci mniejszych, którzy źle znoszą hałas, szczególnie tak gwałtowny, jak w Sylwestra – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care – Nie mogliśmy przejść obojętnie obok takiej inicjatywy. W markę Butcher’s wpisane jest dbanie o zwierzęta domowe na każdym poziomie. Pamiętajmy, że powinniśmy zapewnić zwierzakom – oprócz zaspokojenia potrzeb czysto fizycznych, jak dostęp do pełnowartościowego jedzenia, także odpowiedni poziom bezpieczeństwa i zadbać o ich kondycję psychiczną. Zacznijmy od najprostszej rzeczy – nieużywania fajerwerków w Sylwestra – dodaje Pat Romanek.
Kampanię #NieStrzelamPomagam od 18 grudnia br. można oglądać na Dynamic Backlight AMS w Warszawie.