AMS Smart OOH
Oferta
EKO
Smart City
O nas
Kontakt
Strefa wiedzy
Blog
Produkty i rozwiązania
Ofertoteka
Widownia
Narzędzia
Specyfikacje i zasady
Cennik
BRIEF
EKO idea
EKO oferta
EKO inicjatywy
EKO korzyści
EKO nagrody
EKO certyfikaty
EKO artykuły
Idea Smart City
Trójmiasto
Kraków
Łódź
Poznań
Szczecin
Śląsk
Warszawa
Wrocław
Publikacje
Aktualności
Kim jesteśmy
Akademia Integracji
Galeria Plakatu AMS
AMS dla miast
Nagrody
Logo
Centrala
Sprzedaż
Biura regionalne
Patronaty medialne
Spółki zależne
Relacje inwestorskie
Case Studies
Raporty
Data Driven DOOH
Q&A OOH
/
Blog
#3D
#AI
#ambient
#badanie
#CASE
#DOOH
#EKO
#galeriaplakatuams
#galeriehandlowe
#indoor
#inspiracje
#kontent
#kreacja
#MoveTV
#nagroda
#outdoordziała
#plakat
#programmatic
#raport
#realtime
#retargeting
#SmartCity
#SmartOOH
#sztuka
#videoOOH
17 Październik 2022
#galeriaplakatuams
#plakat
#sztuka
Czy plakat musi sprzedawać?
"Plakat społeczny, podobnie jak komercyjny, musi sprzedawać. Tyle, że w tym wypadku chodzi o ideę". Przed nami 23. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS, ale to wyzwanie wciąż pozostaje aktualne. Poznaj historię Galerii Plakatu AMS.
22 Wrzesień 2022
#CASE
#inspiracje
#outdoordziała
Kampania kontekstowa w OOH: jak to działa w praktyce
Świetnym przykładem był pierwszy września, a więc powrót dzieci i młodzieży do szkół. Kilka marek zrealizowało w tym czasie kampanie oparte na komunikacji w OOH. Co konkretnie przemawia za takim podejściem?
11 Lipiec 2022
#EKO
#inspiracje
#SmartCity
#SmartOOH
Reklama z misją. Jak być SMART i EKO-skutecznym
Jak połączyć aktywność reklamową z kompensacją wpływu na środowisko? Neutralność klimatyczna, odpowiedzialność społeczna i ekologiczna świadomość – to misja współczesnych marek, dla których działania prośrodowiskowe, to istotny cel, który skutecznie realizują. Takiej postawy oczekują również konsumenci.
20 Maj 2022
#DOOH
#galeriehandlowe
#indoor
#outdoordziała
10 milionów konsumentów efektywnie w zasięgu Twojej reklamy
Indoor zyskuje na znaczeniu. Klienci po pandemicznym zastoju wracają do galerii handlowych, a także rośnie potencjał i zainteresowanie ze strony reklamodawców nośnikami digitalowymi. To ostatni punkt styku marki z klientem przed podjęciem przez niego decyzji zakupowej.
21 Kwiecień 2022
#CASE
#inspiracje
#outdoordziała
Kampania rekrutacyjna w OOH. Jak to działa?
W jaki sposób skutecznie rekrutować talenty? Najlepiej za pomocą kampanii w outdoorze, co potwierdzają analizy zachowań młodych generacji konsumentów oraz kampanie employer brandingowe pracodawców przeprowadzone w OOH.
5 Kwiecień 2022
#badanie
#CASE
#DOOH
#galeriehandlowe
#indoor
CASE STUDY: Skuteczność komunikacji w galeriach
Marka Motorola poszukiwała kanału dotarcia, który będzie skuteczny i adekwatny do wyzwania: zwrócenia uwagi na nowy smartfon wprowadzany na rynek — przy niezwykle szerokiej ofercie konkurentów — a punkt styku komunikacji z konsumentem miał sąsiadować z miejscem sprzedaży.
16 Grudzień 2021
#DOOH
#programmatic
Programmatic w Out-of-Home stał się faktem
Na początku warto wyjaśnić, czym tak naprawdę jest programmatic. Najprościej mówiąc: to kupowanie kampanii przy użyciu narzędzi informatycznych przystosowanych do zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców.
29 Październik 2021
#EKO
#outdoordziała
#SmartCity
#SmartOOH
Nowoczesna komunikacja OOH to więcej niż format i lokalizacja
To element wspólnej przestrzeni, uwzględniający wymogi i potrzeby współczesności. Co to oznacza w praktyce i czym są dobre praktyki w OOH? Miasta w Polsce, zwłaszcza największe aglomeracje, dokonują w ostatnich latach spektakularnych zmian.
3
/
7