AMS Smart OOH
Oferta
EKO
Smart City
O nas
Kontakt
Strefa wiedzy
Blog
Produkty i rozwiązania
Pakiety
Widownia
Narzędzia
Specyfikacje i zasady
Cennik
BRIEF
EKO idea
EKO oferta
EKO inicjatywy
EKO korzyści
EKO nagrody
EKO certyfikaty
EKO artykuły
Idea Smart City
Trójmiasto
Kraków
Łódź
Poznań
Szczecin
Śląsk
Warszawa
Wrocław
Publikacje
Aktualności
Kim jesteśmy
Akademia Integracji
Galeria Plakatu AMS
AMS dla miast
Nagrody
Logo
Centrala
Sprzedaż
Biura regionalne
Patronaty medialne
Spółki zależne
Relacje inwestorskie
Case Studies
Raporty
Data Driven DOOH
Q&A OOH
/
Blog
#3D
#AI
#ambient
#badanie
#CASE
#DataDrivenDOOH
#DOOH
#EKO
#galeriaplakatuams
#galeriehandlowe
#indoor
#inspiracje
#kontent
#kreacja
#MoveTV
#nagroda
#outdoordziała
#pakietomat
#plakat
#programmatic
#raport
#realtime
#retargeting
#SmartCity
#SmartOOH
#SMARTPACK
#sztuka
#videoOOH
16 Luty 2024
#DOOH
#MoveTV
#videoOOH
Reklama, która dociera do aktywnych
Polacy coraz częściej wybierają aktywność poza domem i stawiają na well—being. To bardzo interesujący wniosek dla branży reklamowej. Ogromnej zmiany dokonała pandemia i jej konsekwencje — izolacja oraz zamknięcie szeregu usług i przestrzeni wspólnych.
16 Styczeń 2024
#DOOH
#indoor
#kontent
#SmartOOH
Content is the king. W DOOH!
Digital OOH coraz częściej traktuje się jako odrębne medium, którego jednym z walorów i źródeł przewag jest kontent. Przykładem tego są zrealizowane przez AMS w ostatnim czasie kampanie, które doskonale budują świadomości marek i zaskakują swoją kreatywnością.
27 Październik 2023
#inspiracje
#outdoordziała
#raport
Zwyczaje zakupowe Polaków - pobierz raport
Reklama Out-of-Home, którą trudno pominąć wzrokiem, może wpływać nie tylko na postrzeganie reklamowanej marki, ale również na pobudzanie zamiaru zakupu. Sprawdź w najnowszym raporcie AMS, jak wyglądają zwyczaje zakupowe Polaków.
26 Wrzesień 2023
#inspiracje
#kreacja
#SmartOOH
Kiedy reklamy rozmawiają ze sobą
Może to być miła pogawędka, twórczy dialog albo kreatywne przykucie uwagi — wprost bądź aluzyjnie. Taka jest reklama stawiająca na korespondencję jednej marki z drugą albo dopowiadanie historii na kolejnych nośnikach.
31 Sierpień 2023
#inspiracje
#outdoordziała
#raport
Generacja Z jest Out-of-Home! Pobierz raport
Generacja Z to młode pokolenie, któremu marketerzy i media poświęcają najwięcej uwagi. Oczywiste jest, że osoby z tej grupy demograficznej nie mogą żyć bez internetu, nie zapominajmy jednak o tym, że jednocześnie są odbiorcami ważnymi dla marek mediów Out-of-Home.
28 Czerwiec 2023
#badanie
#CASE
#DOOH
#galeriehandlowe
#indoor
Digital Indoor jako sposób na zwiększenie intencji zakupowych
Wyniki badania przeprowadzone w związku z kampanią marki Trefl kolejny raz dowodzą, jak ważnym kanałem — a wręcz medium — stają się cyfrowe systemy nośników w indoorze. Kampania na digitalowych nośnikach w galeriach i centrach handlowych znacząco zwiększa sprzedaż.
14 Czerwiec 2023
#DOOH
#outdoordziała
#retargeting
#SmartOOH
Jak DOOH i mobile łączą siły — retargeting w praktyce
Atrakcyjność Digital OOH w przestrzeni publicznej idzie w parze z jego efektywnością. Zwłaszcza w połączeniu z komunikacją online na urządzenia mobilne. Retargeting staje się bowiem siłą napędową DOOH. W jaki sposób?
10 Maj 2023
#AI
#DOOH
#kontent
#kreacja
#SmartCity
Kreatywne algorytmy: sztuczna inteligencja pomaga artystom tworzyć obrazy w Digital OOH
Kolejny raz wykorzystujemy sztuczną inteligencję (AI) i zaskakujemy branżę. Zobacz jak kreatywnie wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci Digital Out-of-Home AMS.
2
/
7