1 września rozpoczyna się kolejna niestandardowa kampania na nośniach AMS. Na ulicach Łodzi, na wybranych citylightach można będzie oglądać prawdziwe materiały z kolekcji tkanin IKEA.
Na zewnętrznych szybach citylightów pasażerowie i przechodnie mogą przeczytać hasło kampanii „Każde wnętrze to dobry materiał”. Wewnątrz gabloty citylightowej umieszczona została prawdziwa tkanina z kolekcji IKEA. Natomiast na sąsiadującym panelu powieszony został plakat z zaproszeniem do udziału w Tekstylnej Nocy Zakupów, który odbywa się w ramach Festiwalu Dobrego Wystroju
– To kolejna już niestandardowa realizacja na naszych nośnikach, która pozwala wyróżnić przekaz reklamowy i uatrakcyjnić jego odbiór. Takie kampanie podnoszą zauważalność plakatu i zapamiętywalność przekazu – mówi Grażyna Gołębiowska, dyr. działu komunikacji marketingowej i PR AMS.
Kampania outdoorowa jest elementem ogólnopolskiej kampanii reklamującej nowy katalog IKEA, którego tegoroczne wydanie poświęcone jest głównie tekstyliom. Z tego powodu IKEA wybrała na jego inaugurację Łódź, miasto o bogatych tradycjach włókienniczych. W tym roku wprowadzeniu nowego katalogu towarzyszy Festiwal Dobrego Wystroju. Rozpocznie się on 1 września 2012 roku w centrum handlowym Port Łódź i potrwa do 23 września 2012 roku.
Kampanię zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Za kreację odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw.