W ramach 8. edycji programu marketingu miejskiego Bramy Kraju AMS organizuje konferencję „Smart City. Sposób na inteligentne miasto”.
W 2007 roku po raz pierwszy w historii większość populacji świata – 3,3 mld ludzi – mieszkała w miastach. Do 2050 r. liczba mieszkańców miast ma stanowić 70% populacji świata. W naszym otoczeniu pojawia się coraz więcej czujników, a otaczające nas przedmioty i urządzenia stają się coraz bardziej inteligentne. Mieszkańcy miast, będąc w ciągłym ruchu i nieustanny pośpiech, oczekują przede wszystkim użyteczności i oszczędności czasu.
Podczas konferencji dowiemy się, dlaczego miasta mogą (dzięki technologii), powinny (z uwagi na zmiany demograficzne) i muszą (ze względu na aktualne wyzwania i oczekiwania mieszkańców) stawać się inteligentne.
Pracownia F5 Analitycs, partner merytoryczny konferencji, zaprezentuje wnioski z pierwszego w Polsce raportu „SMART CITIES”.
Dla uczestników konferencji przygotowano liczne atrakcje, m.in. 50% zniżki na wdrożenie aplikacji „Mobilny samorząd” – oficjalnej aplikacji mobilnej gminy, miasta lub powiatu, konkursy z możliwością wygrania darmowych wdrożeń tej aplikacji oraz uzyskania kodów rabatowych na produkty i usługi marki TouchMe.
Konferencja odbędzie się 22 listopada 2012 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po jej zakończeniu uczestnicy będą mieli okazję zwiedzenia obiektu. Podczas 6-godzinnego spotkania zostanie przedstawionych 9 prezentacji dla 150 uczestników.
Partnerami konferencji są firmy Smartzilla oraz TouchMe, partnerem branżowym – Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, partnerami merytorycznymi – F5 Trend Book, F5 Analytics, hatalska.com oraz Sotrender.
Patroni medialni konferencji: „Gazeta Wyborcza”, portal Gazeta.pl, Radio TOK FM, dziennik „Metro”, portal Bryla.pl oraz magazyny – „OOH”, „THINKTANK” i „Brief for Poland”.
Partnerami honorowymi Bram Kraju są: Unia Metropolii Polskich, Polska Organizacja Turystyczna oraz Związek Miast Polskich.
Więcej informacji na amsdlamiast.pl.