W lutym AMS uruchomił pakiet mobilny – ofertę kampanii reklamowej na citylightach AMS oraz w serwisie jakdojade.pl ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej. Jest to rozwiązanie łączące dwa obszary – reklamę w przestrzeni miejskiej oraz reklamę w sieci.
– Naszym klientom proponujemy reklamę na przystanku – w mieście, w Internecie – w domu, a także w telefonie – w podróży. Dzięki takiemu interaktywnemu rozwiązaniu zwielokrotniamy liczbę kontaktów z reklamą w grupach mobilnych w sieci i na ulicy – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Kupując pakiet mobilny, klient zyskuje wyłączność na reklamę w serwisie www.jakdojade.pl i jego wersjach mobilnych w największych miastach Polski (Warszawa, aglomeracja śląska, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin, Bydgoszcz, Toruń oraz Radom) oraz reklamę na 500 citylightach AMS w tych miastach.
Zaproponowane przez AMS rozwiązanie – pakiet mobilny – wpisuje się w nowoczesne trendy postrzegania komunikacji marketingowej, w której obecnie można wyodrębnić dwa obszary: Digital Matrix oraz Street Matrix. Digital Matrix to sieć cyfrowa funkcjonująca w ramach miejskiej platformy komunikacyjnej. Street Matrix to układ ulic w miastach, który tworzy przestrzeń komunikacji. Te dwa obszary składają się na globalną platformę komunikacyjną funkcjonującą w przestrzeni miejskiej.