Podczas uroczystej gali konkursu Media Trendy 2012, która odbyła się 23 kwietnia 2012 roku, AMS zdobył nagrody w dwóch kategoriach: marketing społeczny/CSR za program AMS dla Integracji – pokazy w szkołach dla dzieci i młodzieży oraz innowacyjna zmiana za AMS Metrics – narzędzie do liczenia zasięgu outdooru.
– Bardzo cieszymy się z otrzymania prestiżowych nagród Media Trendy – powiedziała Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu, odbierając statuetki. – Projekt społeczny AMS dla Integracji od lat zdobywa uznanie, teraz został nagrodzony przez kapitułę konkursu. Mamy świadomość, że dzięki naszym pokazom dzieci zmieniają sposób postrzegania niepełnosprawnych – poznają ich jako osoby ambitne i samodzielne, osiągające wybitne wyniki, po prostu jako zwykłych-niezwykłych ludzi z marzeniami i sukcesami. Natomiast AMS Metrics – projekt, który zdobył nagrodę w kategorii innowacyjna zmiana – wyznacza zupełnie nowe standardy w planowaniu kampanii reklamy zewnętrznej na polskim rynku. Mam nadzieję, że nasze nowe narzędzie jeszcze bardziej ułatwi pracę marketerom – dodała Małgorzata Augustyniak.
Konkurs Media Trendy wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe, które cechuje innowacyjność oraz kreatywność w wykorzystaniu kanałów komunikacji marketingowej. Konkurs podzielony jest na dwie części: Innowacja w Mediach oraz Innowacja w Planowaniu Mediów. Dodatkowo wręczane są również Nagrody Specjalne.
Spółki, których projekty otrzymały nagrody Media Trendy, należą do grona firm podchodzących do marketingu i reklamy w nowatorski sposób, wyznaczających nowe standardy dla branży.
AMS wziął udział w części konkursowej Innowacje w Mediach. W tej kategorii nagradzane są przedsięwzięcia marketingowe powstałe z inicjatywy mediów. Nagrodę otrzymały dwa projekty:
• AMS dla Integracji – w ramach działań 2 razy w miesiącu niepełnosprawni pracownicy AMS – szermierze, członkowie kadry narodowej i wielokrotni medaliści prowadzą zajęcia integracyjne w szkołach w całej Polsce. Robią to z pasją i zaangażowaniem. Dzięki pokazom wiele dzieci zmieniło sposób postrzegania niepełnosprawnych. Są to jedyne takie zajęcia w kraju!
• AMS Metrics – to pierwsze na rynku narzędzie do liczenia parametrów mediowych reklamy zewnętrznej, takich jak zasięg (1+, 3+) i koszt dotarcia (CPT). AMS Metrics jest narzędziem przełomowym, gdyż pozwala zaplanować kampanię reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich typów nośników, bez względu na właściciela lub operatora.
Dziękujemy za uznanie i nagrody!