Mało kto wie, że postawienie jednej wiaty przystankowej zajmuje przynajmniej pół roku przygotowań i wymaga pozyskania około 24 pozwoleń. Tyle samo, co na budowę domu. Jej montaż trwa od jednego do dwóch dni.
Wiaty przystankowe to meble miejskie, które z jednej strony wypełniają funkcję użytkową, a z drugiej – informacyjną i reklamową. Zintegrowane z wiatami powierzchnie reklamowe, tzw. citylighty, umożliwiają nieinwazyjne i nowoczesne wkomponowanie reklamy w przestrzeń publiczną, a same wiaty – dzięki indywidualnemu podejściu – mogą przyczyniać się do budowy marki i tożsamości wizualnej miasta.
AMS jest liderem reklamy Out of Home w Polsce, także w segmencie mebli miejskich zintegrowanych z nośnikami reklamowymi. Wybudowaliśmy i eksploatujemy prawie 4000 wiat w 30 miastach i aglomeracjach. Zrealizowaliśmy pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia.
Obecnie prowadzimy projekt bez precedensu – 1580 nowych wiat przystankowych dla Warszawy. To największe tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju. Oprócz tego w 2015 r. rozpoczęliśmy budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie. W obu miastach AMS realizuje strategię rozwoju citylightów z segmentu premium. Przystanki z takimi powierzchniami docelowo będą interaktywne (bramka gateams.com), w wybranych lokalizacjach wyposażone w Free WiFi, kody QR oraz technologię NFC. Zastosowanie technologii pozwala z kolei na interakcję ze współczesnym odbiorcą.
Przystanki AMS to więcej niż plakat. To nieograniczone możliwości.