1 lipca br. rozpoczęła się niestandardowa kampania promująca najnowszy krążek Red Hot Chili Peppers „The Getaway”. We wnętrzu słupów reklamowych AMS umieszczone zostały stożki usypane z płyt oraz modele zwierząt nawiązujące do okładki albumu.
Duża powierzchnia ekspozycyjna słupa, możliwość oglądania przekazu reklamowego z różnych stron i lokalizacje na chodnikach dają bardzo wiele możliwości aranżacji. W kampanii albumu we wnętrzu słupa został usypany stożek z płyt CD, po którym wspina się szop pracz. Z czubka piramidy wystaje łapa niedźwiedzia trzymająca okładkę płyty, na brzegu której siedzi kruk. Modele zwierząt do tej kampanii zostały specjalnie zaprojektowane i ręcznie zrobione – tak, aby całość wyglądała bardzo realistycznie i przyciągała uwagę. Na dole słupa widnieje napis: „Żadne zwierzęta i płyty nie ucierpiały przy produkcji tej reklamy”.
Jest to kolejna realizacja z wykorzystaniem wnętrzna słupa reklamowego. W maju br. z tej możliwości skorzystał TK Maxx – wypełniając słup kwiatami i reklamując w ten sposób wiosenno-letnią akcję promocyjną „Szalone możliwości”.
Przez cały lipiec kampanię płyty będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach: u zbiegu ulic Emilii Plater i Twardej, Marszałkowskiej i Hożej oraz na ulicy Emilii Plater przy Pałacu Kultury i Nauki oraz przy Złotych Tarasach.
Produkcją i realizacją tej kampanii zajął się AMS razem z Warner Music Poland. Film z kampanii można zobaczyć tutaj.
Płyta Red Hot Chili Peppers „The Getaway” ukazała się 17 czerwca br. Jest 11. studyjnym albumem kalifornijskiej grupy. Wydawnictwo promuje singiel „Dark Necessities”.