O nas / Aktualności

Awanse i zmiany w sprzedaży AMS

Awanse i zmiany w sprzedaży AMS

Katarzyna Sobolewska, Katarzyna Zerbe, Małgorzata Wąsowska oraz Anna Kajetańczyk awansowały na stanowiska dyrektorskie w zreorganizowanej strukturze sprzedaży AMS. Renata Tracz i Justyna Błaszczyk objęły stanowiska team liderek.

Firma AMS – lider reklamy OOH w Polsce – zreorganizowała strukturę sprzedaży. W jej ramach utworzone zostały trzy działy: dział klientów agencyjnych, dział klientów bezpośrednich oraz dział rozwoju biznesu.

– Modyfikacja struktury z wyraźnym podziałem kompetencji wynika ze zmian rynkowych. Model sprzedaży AMS opieramy na funkcjonalnej segmentacji klientów w oderwaniu od parametrów geograficznych czy branżowych – mówi Zbigniew Kaczmarek, dyrektor sprzedaży w AMS. – Mamy wyjątkowy zespół sprzedaży, na którego czele stają doświadczone menedżerki. Nie mam wątpliwości, że doskonale odnajdą się w nowych rolach, a ich zaangażowanie pozwoli nam jeszcze lepiej realizować wytyczone cele strategiczne – dodaje.

W dziale klientów agencyjnych Katarzyna Sobolewska, dotychczas zastępczyni dyrektora sprzedaży, objęła stanowisko dyrektorki. Do jej zadań będzie należało m.in. opracowywanie strategii i rozwój oferty dla klientów agencyjnych oraz negocjacje z partnerami biznesowymi. Katarzynie Sobolewskiej podlegać będą dwie team leaderki – Renata Tracz i Justyna Błaszczyk.

W dziale rozwoju biznesu stanowisko dyrektorki objęła Katarzyna Zerbe, wcześniej również zastępczyni dyrektora sprzedaży. Do jej zadań będzie należało rozwijanie współpracy z kluczowymi reklamodawcami oraz poszukiwanie nowych możliwości pozyskania przychodów dla firmy. Nowa dyrektorka będzie także odpowiedzialna za promowanie oferty AMS i opracowywanie strategii współpracy z klientami. Katarzynie Zerbe podlegać będzie zastępczyni – tę nową rolę otrzymała Anna Kajetańczyk.

Dział klientów bezpośrednich będzie zarządzany przez Małgorzatę Wąsowską, która również awansowała na stanowisko dyrektorki. Wcześniej Małgorzata Wąsowska pracowała jako team leaderka AMS. Do jej zadań będzie należała obsługa, utrzymanie, edukacja i rozwój pozostałych klientów bezpośrednich.

Za cały obszar sprzedaży odpowiada tak jak dotychczas Zbigniew Kaczmarek, dyrektor sprzedaży.

Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Zerbe, Katarzyna Sobolewska, Zbigniew Kaczmarek, Małgorzata Wąsowska