AMS poszerza zasięg oferty Digital Indoor, stając się operatorem cyfrowych nośników indoorowych w 14 galeriach w Polsce należących do sieci NEPI Rockcastle. Firma wzbogaci swoje portfolio nośników digitalowych o kolejne istotne galerie handlowe, m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn, stając się dysponentem 130 powierzchni reklamowych w ramach partnerstwa z firmą iPoster.
– Dzięki partnerstwu z iPoster umacniamy naszą pozycję lidera cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, oferując klientom powierzchnie reklamowe w sieci NEPI Rockcastle. Nośniki Digital Indoor w wystandaryzowanym układzie pionowym gwarantują zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy wsparty przez autorski content AMS oraz najwyższej jakości opiekę techniczną naszego partnera – podkreśla Robert Bartoszcze dyrektor ds. digital AMS.
– Dzięki temu kontraktowi reklamodawcy otrzymują poszerzoną, ustandaryzowaną ofertę i dostęp do atrakcyjnego mixu najemców. Jestem przekonany, że dalej będziemy wspólnie budować i tworzyć nowe rozwiązania i nową jakość w segmencie reklamy cyfrowej w galeriach handlowych, zgodne z globalnymi trendami rozwoju Retail Media – mówi Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju sieci iPoster.
– Centralizacja i obecność iPoster we wszystkich galeriach NEPI Rockcastle w Polsce stanowi istotne dopełnienie naszych obiektów handlowych. Dzięki temu wyświetlane reklamy na nośnikach iPoster są atrakcyjne wizualnie i przyciągają uwagę klientów. Reklama w centrach handlowych zyskuje na znaczeniu, jako efektywne medium, które zapewnia bezpośredni dostęp do konsumentów gotowych do dokonania zakupów. Wyróżnia się unikalną przewagą dzięki wysokiej koncentracji uwagi w momencie, gdy klienci są najbardziej skłonni do interakcji z ofertą – dodaje Katarzyna Kędzierska, Senior Media Sales Manager NEPI Rockcastle.
AMS jest niekwestionowanym liderem tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie spółki znajduje się 85 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, oferujących dotarcie do 50% populacji Polski.
Oprócz rozwijania systemu cyfrowej reklamy w galeriach handlowych AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.
Więcej o digitalowym OOH: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania