W kwietniu br. wystartował interaktywny projekt Oriflame zrealizowany wspólnie przez Arenę, AMS i Adumę. Realizacja stanowi element kampanii wprowadzającej nową serię kosmetyków kolorowych The ONE. Na jej potrzeby przygotowana została multimedialna wiata na przystanku – wyposażona w 46’ ekran dotykowy, dzięki któremu można zapoznać się z katalogiem produktów Oriflame z serii The ONE i skomponować własny zestaw kosmetyków, a dzięki wbudowanej kamerze – zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, które aplikacja przetworzy, uzupełniając je o wybrany zestaw kosmetyków. Dodatkową innowacyjnością projektu jest możliwość wysłania wygenerowanego w ten sposób zdjęcia na wskazany adres mailowy, dzięki czemu zainteresowani otrzymają personalizowany mailing od Oriflame.
Za pomysł akcji, ideę aplikacji dotykowej, planowanie i zakup mediów oraz koordynację projektu odpowiada dom mediowy Arena. Produkcją i wdrożeniem aplikacji dotykowej zajęła się Aduma, a pomysł zrealizowano na powierzchni wiaty przystankowej należącej do sieci AMS.