W październiku b.r. rozpoczęły się kolejne niestandardowe kampanie z wykorzystaniem wiat przystankowych AMS. Z nietypowej formy reklamy skorzystały m.in. Galeria Kaskada ze Szczecina oraz Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.
Galeria Kaskada jako pierwsza w Szczecinie zdecydowała się na niestandardową prezentację na ulicach miasta polegającą na oklejeniu całych wiat AMSu. Przystanki zostały zaaranżowane jako nowoczesne garderoby – wiaty zdobią zdjęcia półek i wieszaków z ubraniami. Jest to pierwsza taka akcja w Szczecinie, która wywołuje już wielkie zainteresowanie przechodniów. Za kreację odpowiada agencja Max von Jastrov.
Natomiast w największych miastach Polski – również na przystankach AMS – realizowana jest akcja „Łódzkie ma pomysł!”. W gablotach reklamowych umieszczone są prawdziwe samoprzylepne karteczki, które powiewają i tworzą różne kształty. Symbolizują one konkretne kategorie pionierskich projektów realizowanych w województwie łódzkim. Specjalnie dla tej kampanii została skonstruowana dmuchawa, która wprawia karteczki w ruch. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwoli zwrócić większą uwagę przechodniów na akcję.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. AMS odpowiada za niestandardową realizację na wiatach przystankowych.
Film z kampanii można obejrzeć tutaj.