W kilkunastu miastach Polski billboardy AMS zamieniły się w tablice do koszykówki, do których zostały zamontowane gigantyczne kosze do gry. W tak niestandardowy sposób Intermarché – Sponsor Tytularny Pucharu Polski reklamuje turniej Finału Pucharu Polski w koszykówce.
1 lutego br. wystartowała ogólnopolska kampania Intermarché na nośnikach AMS typu billboard (12 m2). W wybranych lokalizacjach zostały zamontowane obręcze do gry w kosza, a tablice reklamowe stały się tym samym tablicami do koszykówki. Taka niestandardowa realizacja ma zwrócić uwagę kierowców i pieszych na Turniej Final Four Intermarché Basket Cup. Kampanii outdoorowej towarzyszą działania reklamowe prowadzone na serwisach Gazeta.pl – Sport.pl i Zczuba.pl. Uzupełnieniem kampanii będą spoty z zapowiedzią całego wydarzenia emitowane na YouTubie. Natomiast na profilu „Outdoor jest cool” na Facebooku (https://www.facebook.com/outdoor.jest.cool) prowadzony jest konkurs pod hasłem „Pokaż jak kibicujesz”, w którym główną nagrodą są bilety VIP na cały turniej Finału Pucharu Polski w koszykówce.
Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest Dział Komunikacji i Reklamy Intermarché. AMS odpowiada za realizację kampanii oraz wsparcie w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca lutego br. Turniej Final Four Intermarché Basket Cup odbędzie się w dniach 8-9 lutego br. w hali Orbita we Wrocławiu.