Szóstą edycję programu marketingu miejskiego Bramy Kraju zainauguruje seminarium „Miasto publiczne – miasto prywatne. Partnerstwo Publiczno-Prywatne w perspektywie lat 2010-2015” organizowane przez AMS. Partnerami spotkania są Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego oraz kancelaria Clifford Chance.
Seminarium, które odbędzie się 25 listopada br., adresowane jest do przedstawicieli sektora publicznego, samorządowców oraz osób odpowiedzialnych za projekty ppp w urzędach miast. W trakcie spotkania zaprezentowane zostaną najistotniejsze kwestie związane z praktyką stosowania przedsięwzięć typu ppp w samorządach oraz polskie i zagraniczne studia przypadków. Dla uczestników seminarium będzie to też okazja do zadania ekspertom pytań oraz wymiany spostrzeżeń i dotychczasowych doświadczeń przez przedstawicieli sektora publicznego i prywatnego.
– Współpracę z sektorem publicznym na zasadach ppp realizujemy od dawna. AMS ma największe doświadczenie w zakresie meblowania polskich miast – zainstalowaliśmy i utrzymujemy 3300 wiat przystankowych w 27 miastach. Zrealizowaliśmy też pionierskie inwestycje w meble miejskie we Wrocławiu, na ul. Oławskiej i w Warszawie, na Trakcie Królewskim. Wszystkie te inwestycje to nic innego jak partnerstwo publiczno-prywatne – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes AMS.
Seminarium organizowane jest we współpracy z Instytutem Partnerstwa Publiczno-Prywatnego oraz kancelarią Clifford Chance. – Partnerstwo publiczno-prywatne jest doskonałym narzędziem realizowania różnych inwestycji miejskich. Będzie miało istotne znaczenie w najbliższych latach, kiedy fundusze na finansowanie tych przedsięwzięć zostaną znacznie ograniczone – powiedział Bartosz Korbus, prezes Instytutu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Spotkanie „Miasto publiczne – miasto prywatne. Partnerstwo Publiczno-Prywatne w perspektywie lat 2010-2015” otworzy Jacek Sadowy, prezes Urzędu Zamówień Publicznych, moderatorem panelu dyskusyjnego będzie Tadeusz Mosz, dziennikarz ekonomiczny TVP, a całość poprowadzi Maciej Głogowski, szef redakcji ekonomicznej Radia TOK FM, które jest patronem głównym seminarium.
Patronami medialnymi spotkania są: „Gazeta Wyborcza”, serwis Wyborcza.biz, „Metro”, „Forum PPP”, „Gazeta Samorządu i Administracji”, „Brief for Poland” oraz „OOH”. Partnerzy honorowi programu Bramy Kraju to: Związek Miast Polskich, Polska Organizacja Turystyczna i Unia Metropolii Polskich.
Konferencja odbędzie się 25 listopada 2010 w Centrum Chopinowskim w Warszawie, ul. Tamka 43. Program seminarium oraz więcej informacji na www.bramykraju.pl.