Od 1 września br. na ulicach polskich miast można zobaczyć kampanię nowego filmu wprowadzanego do kin przez NEXT FILM – „Piłsudski”. Poza standardowymi formami reklamy OOH dystrybutor skorzystał z reklamy AMS na szybach korporacji iTAXI.
Naklejki z filmowym layoutem znajdują się na szybach ponad 300 pojazdów iTAXI w Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu. Ich kierowcy miesięcznie realizują od 200 do 350 kursów, pokonując między 2000 a 4500 km.
– W kampanii filmu „Piłsudski” wprowadziliśmy pilotażowo reklamę na szybach korporacji iTAXI – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor działu City Transport w AMS. – Chcemy, by ten format zwiększył częstotliwość kontaktu z reklamą, uzupełniając aktualną ofertę AMS – dodaje.
Kampania testowa będzie trwać od 1 do 15 września br. Dodatkowo została wzmocniona reklamą na ekranach powitalnych 2100 bankomatów Planet Cash, dostępnych w cyfrowej ofercie AMS, kampanią na nośnikach Citylight i Premium Citylight oraz Busback.