Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi – wszystkie z portfolio AMS.
To pierwsza kampania marki Kozel łącząca dwa niestandardowe rozwiązania w outdoorze. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru.
– Oferujemy swoim klientom rozmaite możliwości tworzenia kampanii, które angażują odbiorców i przełamują standardy – mówi Justyna Błaszczyk Senior Account Manager w AMS – Cieszymy się, że możemy pracować z firmami, które chcą eksperymentować z możliwościami outdooru i świetnie im to wychodzi – dodaje.
– Nowoczesny outdoor daje wiele możliwości, z których skorzystaliśmy – mówi Barbara Baranowska Senior Brand Manager marki Kozel. – Liczymy, że ta niestandardowa i zwracająca uwagę kampania przełoży się na jeszcze większą rozpoznawalność naszej marki – dodaje.
Kampania piwa Kozel realizowana jest do końca maja br. w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, agencja mediowa – Zenith. Film z realizacją na nośnikach Premium Citylight: