Blog / Kreatywne algorytmy: sztuczna inteligencja pomaga artystom tworzyć obrazy w Digital OOH

Kolejny raz wykorzystujemy sztuczną inteligencję (AI) i zaskakujemy branżę. Zobacz jak kreatywnie wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci digital OOH AMS.

26 kwietnia odbyła się konferencja na temat Digital Out-of-Home zorganizowana przez IAB Polska – „WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium”. Było to bardzo ważne wydarzenia branżowe, na którym nie mogło zabraknąć również nas. Radek Gołąb – Dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS – rozpoczął konferencję prelekcją „Wszystko co musicie wiedzieć o Digital Out of Home… na początek”.  Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy również niespodziankę dla uczestników tego wydarzenia.

Zgromadzeni na sali, podczas wystąpienia Radka, mogli korzystając z przygotowanej przez nas aplikacji, tworzyć obrazy za pomocą sztucznej inteligencji i publikować je w czasie rzeczywistym na naszych digitalowych nośnikach w największej galerii sztuki, jaką jest przestrzeń miejska 😊👩🎨

Zabawa spotkała się z dużym zainteresowaniem użytkowników i zaowocowała super grafikami! 😊 Zobaczcie obrazy wybranych artystów i sprawdźcie, jak prezentowały się na mieście. AI + DOOH = ❤️

Przypominamy, że wcześniej używaliśmy AI do mierzenia ruchu wokół nośników Digital Indoor i pozyskiwania danych. To kolejny raz, kiedy wykorzystujemy potencjał digitalu i sztucznej inteligencji, tym razem w bardziej kreatywny sposób 💪