Świetlny spektakl prezentowany na Dynamic Backlight AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. AMS zainspirował do udziału w akcji markę Butcher’s oraz dom mediowy MDM.
– To nasza kolejna kampania wpisująca się w projekt Inicjatywa Eko AMS – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. – Hasztagi #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester najlepiej przekazują jej ideę. Na plakacie autorstwa malarki Justyny Stoszek zwierzęta patrzą w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty – dodaje Grażyna Gołębiowska.
W kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif.
W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.
– Warto zwrócić uwagę na naszych braci mniejszych, którzy źle znoszą hałas, szczególnie tak gwałtowny, jak w Sylwestra – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care – Nie mogliśmy przejść obojętnie obok takiej inicjatywy. W markę Butcher’s wpisane jest dbanie o zwierzęta domowe na każdym poziomie. Pamiętajmy, że powinniśmy zapewnić zwierzakom – oprócz zaspokojenia potrzeb czysto fizycznych, jak dostęp do pełnowartościowego jedzenia, także odpowiedni poziom bezpieczeństwa i zadbać o ich kondycję psychiczną. Zacznijmy od najprostszej rzeczy – nieużywania fajerwerków w Sylwestra – dodaje Pat Romanek.
Kampanię #NieStrzelamPomagam od 18 grudnia br. można oglądać na Dynamic Backlight AMS w Warszawie.