O nas / Aktualności

Retargeting – najnowsze rozwiązanie od AMS Digital

Kampanie retargetingowe można teraz uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą Digital OOH AMS. Duży zasięg i większa precyzja w dotarciu do odpowiednich grup celowych poprawiają efektywność obu kanałów reklamowych (DOOH+mobile).

 

Retargeting to dotarcie do osoby, która miała wcześniej kontakt z kampanią reklamową, odwiedziła stronę internetową bądź była w określonym miejscu. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online możliwe staje się efektywniejsze wykorzystanie mediów w kampanii reklamowej.

Retargeting bazuje na lokalizacji użytkownika opartej o dane z GPS w telefonie. Wykorzystując narzędzia do automatycznego zakupu mediów, można wyświetlić reklamę na smartfonach tym osobom, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należą do określonej grupy celowej.

– Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość przekierowania użytkownika z kreacji reklamowej wyświetlanej na urządzeniu mobilnym na stronę internetową klienta, a dodatkowo poprzez ponowne wyświetlenie kreacji zwiększamy częstotliwość kontaktu z reklamą i budujemy większą świadomość marki. Co więcej, mamy możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię retargetingową, co w jeszcze większym stopniu wpływa na skuteczność działań – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.

Retargeting to kolejna propozycja w kompleksowej ofercie AMS. W grudniu 2020 r. klienci spółki po raz pierwszy mogli skorzystać z innego nowego produktu – reklamy natywnej, która umożliwia wyjście z przekazem poza layout plakatu oraz wtopienie się w treść i układ paska informacyjnego na cyfrowych nośnikach.

AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 cyfrowych nośników. Są to Digital Citylighty w wiatach przystankowych, Digital Cityscreeny przy kluczowych skrzyżowaniach, Digital Indoor i Digital Indoorscreen w galeriach handlowych, reklama na ekranach bankomatów oraz kanały Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Więcej o nowym rozwiązaniu można przeczytać na stronie: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania/retargeting