AMS dostarcza reklamę i autorski kontent Cityinfo w centrach handlowych odpornych na pandemiczne wahania ruchu dzięki wysokiemu i stabilnemu poziomowi odwiedzających, m.in. w sieci Nhood (wcześniej Ceetrus), gdzie funkcjonują hipermarkety Auchan. Obecnie oferta firmy obejmuje już 36 obiektów w największych aglomeracjach, a dzięki współpracy z Klepierre do portfolio AMS trafiły warszawska galeria Sadyba Best Mall oraz centra handlowe Plaza w Lublinie, Rybniku, Sosnowcu i Rudzie Śląskiej.
– Dzięki możliwościom DOOH czekamy na konsumenta w punktach styku, w czasie podejmowania decyzji zakupowych – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Digitalowe nośniki AMS spełniają zarówno rolę informacyjną, dostarczając konsumentom przydatnych wskazówek w ramach autorskiego kontentu Cityinfo, jak również kanału komunikacji marketingowej, pobudzając pozytywne skojarzenia i emocje związane z marką i wpływając na wybory konsumenckie – dodaje.
Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego i w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.
AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 punktów styku: na przystankach – dzięki nośnikom Digital Citylight, przy kluczowych skrzyżowaniach poprzez Digital Cityscreeny, w galeriach handlowych poprzez nośniki Digital Indoor i Digital Indoorscreen oraz podczas korzystania z bankomatów i oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.
Więcej o rozwiązaniu można przeczytać na stronie: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania/digital-indoor