Mazda to drugi w tym roku reklamodawca, który skorzystał z nowego rozwiązania zaproponowanego przez AMS – backlightów z ledową technologią. Dzięki specjalnym efektom świetlnym w nośnikach tego typu możliwe jest wprowadzenie obrazu w ruch i dynamiczne przedstawienie samochodu.
Mazda3 została zaprojektowana zgodnie z filozofią marki „KODO – Dusza ruchu” – jej stylistyka wyraża dynamikę ruchu w każdym szczególe od podwozia aż po dach. W tę filozofię znakomicie wpisało się rozwiązanie oferowane przez AMS.
Na backlightach części kreacji reklamowej zostały podświetlone w taki sposób, żeby tworzyły wrażenie pędzącego samochodu. Na plakacie ruszają się koła samochodu, a tło tworzy smugę światła. W ten sposób została podkreślona sportowa i dynamiczna stylistyka nadwozia Mazdy3.
Kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie swoim zasięgiem Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę i Wrocław. W Warszawie realizację dla Mazdy można zobaczyć na backlightach u zbiegu ulic:
• Mickiewicza i Potockiej,
• Św. Bonifacego i Sobieskiego,
• Wybrzeże Szczecińskie i Most Śląsko-Dąbrowski
• Czerniakowska i Szwoleżerów
• oraz Powstańców Śląskich i Górczewska (w kierunku ul. Połczyńskiej).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii.