Plakat, dzięki zwartej formie i operowaniu skrótem, doskonale nadaje się, by opowiedzieć o tym, co ważne. Od jego siły oddziaływania często zależy powodzenie kampanii reklamowych w przestrzeni miejskiej. Dlatego właśnie od lat prowadzimy program Galeria Plakatu AMS, który jest prawdopodobnie największym w Polsce konkursem dla młodych grafików na plakat o tematyce społecznej. Wspieramy działania artystów, angażujemy się w tworzenie społeczności, dla których reklama outdoorowa jest nośnikiem akcji społecznych, wykorzystujących to masowe medium do wywoływania dyskusji czy tworzenia lepszego otoczenia. To jest DNA naszej marki ?
Kampanie społeczne oraz edukacyjne są od zawsze związane z reklamą Out-of-Home (OOH), bo dzięki swojemu umiejscowieniu wśród ludzi i ich spraw nakłaniają do refleksji. #Każdy plakat pomaga to charytatywny projekt, który ma na celu wsparcie uczniów z polskich domów dziecka. Z myślą o zapewnieniu lepszego jutra dzieciom, E.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik połączyli siły i zorganizowali wyjątkową akcję.
Do akcji #Każdy plakat pomaga zaproszony został ceniony polski ilustrator Jan Kallwejt, który stworzył limitowaną kolekcję plakatów, przedstawiających ciekawe historie związane zarówno z produkcją czekolady, jak i działalnością fundacji. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation, która przeznaczy pieniądze na zakup komputerów dla uczniów z domów dziecka.
Prace, które zasilą zbiórkę pieniędzy na ten szczytny cel, możecie obejrzeć na naszych nośnikach Digital Indoor w wybranych galeriach handlowych. A wszystko w formie video, które idealnie nadaje się do promowania kilku obrazów jednocześnie. Zresztą sami zobaczcie >>