Aktualizacja 27 listopada 2020 r.
#SendingLove to największa kampania DOOH na świecie.
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove była prowadzona na nośnikach Digital Out-of-Home w 153 miast 24 państw na całym świecie. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej, w tym AMS 🙂
Światowa akcja #SendingLove opierała się na idei User Genereted Content, czyli treściach tworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Gwiazdami tej kampanii byli zwykli ludzie, którzy przesyłali życzenia miłości do wybranego kraju, tworząc tym samym największą kampanię UGC, jaka kiedykolwiek zaistniała w cyfrowym OOH. W ten sposób powstała kampania niosąca pozytywny przekaz w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19.
Podsumowanie akcji możecie obejrzeć na poniższym filmie >>
Zobaczcie jakie serduszka miłości ❤️ ❤️ ❤️ przesłano do nas >>
Nagroda
Kampania #SendingLove zdobyła nagrodę Best International Campaign przyznaną przez jury THE DRUM OUT OF HOME AWARDS 2020 ❤️ ❤️ ❤️