Przekaz reklamowy dostosowany do zmieniających się warunków atmosferycznych i pory dnia?
Tak, to możliwe dzięki reklamie na nośnikach DOOH. Zobaczcie kampanię reklamową Galerii Bałtyckiej na digitalach AMS.
Galeria Bałtycka to ekskluzywne centrum handlowe w Gdańsku. To nie tylko galeria z największą liczbą sklepów w mieście, ale także miejsce, które sprzyja spędzaniu wolnego czasu z przyjaciółmi i rodziną. W te wakacje Galeria Bałtycka przeprowadziła kampanię reklamową na nośnikach Digital Citylight, w której zapraszała nie tylko na zakupy, ale i na odpoczynek.
Aby siła komunikatu była jeszcze większa, został on dostosowany do pory dnia i pogody. W ciepłe dni, w godzinach porannych i wczesnym popołudniem, Galeria zapraszała hasłem „BAŁTYCKA FRESH – lekkie zakupy i lody dla ochłody”, po południu „BAŁTYCKA BREEZE – plażing zaliczony, a teraz czas na ochłodę w Bałtyckiej”. W dni deszczowe pojawiała się reklama „BAŁTYCKA RELAX – pogoda nie rozpieszcza? Wpadnij do nas”. A wieczorem wyświetlany był layout „BAŁTYCKA ZAWSZE – teraz na imprezę, a rano do Bałtyckiej”.
Zmiana komunikatu reklamowego do pory dnia i warunków atmosferycznych to wielki atut reklamy na nośnikach DOOH. Dzięki tym możliwościom, reklamodawcy w kreatywny sposób mogą dotrzeć do odbiorców. Badania przeprowadzone przez Liveposter wykazały również, że wyświetlanie kontekstowych treści jest o 49% bardziej skuteczne od statycznej reklamy OOH. Dlatego warto postawić na digital i ciekawe treści! 🙂 Tym bardziej, że nie ma technologicznych barier, aby to robić.
Dostosowanie komunikatu reklamowego do zmieniającej się pogody – GDY JEST CIEPŁO…
Dostosowanie komunikatu reklamowego do zmieniającej się pogody – GDY ŚWIECI SŁOŃCE…
Dostosowanie komunikatu reklamowego do zmieniającej się pogody – GDY PADA …
Dostosowanie komunikatu reklamowego do pory dnia – GDY JEST WIECZÓR…
Więcej o naszych nośnikach digitalowych tutaj.
Zobacz inne kreatywne kampanie tutaj.